دانستنی رستوران

بهترین رستوران های سوشی در تهران

سوشی؛ خوراکی برنجی در آشپزی ژاپنی است و ترکیبی است از برنج پختهٔ با چاشنی سرکه، خوراک دریایی، سبزیجات و تخم مرغ که به صورت سرد خورده می‌شود. در ابتدا سوشی یک روش نگهداری ماهی بوده است سپس وارد سبد غذایی می شود.

از جمله نکات مهمی که در خوردن سوشی یا دیگر غذاهای دریایی باید به آن توجه کنید این است که مواد غذایی به کار رفته در طبخ این غذاها گاهی به صورت نپخته می باشد؛ اگر این موضوع شما را آزار می دهد بهتر است برای خوردن آن اقدام نکنید.

سوشی یکی از محبوب ترین غذاهای آسیایی است که درحال حاضر در کشور ما  نیز محبوبیت زیادی پیدا کرده است و همین موضوع باعث شده است شاهد ظهور رستوران هایی از این قبیل باشیم.

امروزه اگر هوس سوشی کنید، انتخاب های زیادی دارید تا بتوانید این غذا را در رستوران های مختلف باتوجه به قیمت متنوع و علایق خود پیدا کنید.

حالا می خواهیم شما را با چند نمونه از بهترین رستوران های تهران از دید طرفداران و مردم آشنا کنیم:

رستوران سوشی کنزو

رستوران سوشی کنزو که در حوالی میدان ونک قرار دارد با اختلاف زیادی عنوان بهترین ارائه دهنده سوشی تهران را از آن خود کرده است.

ویژگی ها:

 این رستوران قدیمی آسیایی در کنار غذاهای لذیذ و دلچسب، حال و هوای خوبی نیز دارد. محیط داخلی رستوران زیباست و دکوراسیون به کار رفته در آن خاص می باشد. فضای داخلی رستوران و رنگ نورهای به کار رفته شبیه سازی نسبتا خوبی از فرهنگ و رستوران های ژاپنی می باشد و دارای پرسنل کاربلد است.

رستوران کنزو سفری کوتاه ولی شیرین و دلچسب به ژاپن و صرف انواع غذاهای آسیایی است.
این رستوران که به دلیل وارد کردن سوشی به فرهنگ ایران شهرت دارد یکی از بهترین رستوران های آسیایی تهران است که طرفداران زیادی دارد، اگر خواستید در این سفر همراه شوید؛ باید بدانید که سفر گرانی در پیش دارید.!

یک شعبه دیگر این رستوران نیز که بسیار معروف شده، شعبه هتل پارسیان می باشد که اگر بخواهید می توانید به ان جا نیز مراجعه نمایید. این رستوران یک وب سایت نیز به همین نام دارد که در صورت تمایل می توانید از آن استفاده نمایید.

آدرس رستوران کنزو شعبه ونک: میدان ونک، خیابان ونک، خدامی، بعد از خیابان لیلی

شماره تماس رستوران کنزو شعبه ونک: ۰۲۱۸۸۸۸۸۲۲

آدرس رستوران کنزو شعبه هتل پارسیان: تهران، بزرگراه شهید چمران، تقاطع یادگار امام، هتل پارسیان آزادی

شماره تماس رستوران کنزو شعبه هتل پارسیان: ۰۲۱۲۹۱۱۲

آدرس رستوران کنزو شعبه فرشته:  تهران، فرشته، خیابان شبدیز، نبش کوی امامی

شماره تماس رستوران کنزو شعبه فرشته: ۰۲۱۲۲۶۳۱۲۱۲

 

رستوران سوشی خونه:

سوشی خونه در خیابان شریعتی تهران قرار دارد و یکی از بهترین ها در ارائه غذاهای آسیایی به خصوص سوشی است.

البته خانه سوشی در سایر نقاط شهر مانند اقدسیه و پاسداران شعبه های دیگری نیز دارد.

ویژگی ها:

 طراحی داخلی رستوران بسیار زیباست و طراحی آن شبیه به رستوران های ژاپنی می باشد و بسیار جذب کننده با پرسنل کاربلد است. یکی از قابلیت های جالب این رستوران این است که شما با پرداخت ۱۰ دلار می توانید هر چه خواستید از منو سفارش دهید و نامحدود است. برخی از افرادی که به این رستوران مراجعه می کنند از کیفیت غذا هایی که سفارش داده اند راضی نبودند و به همین دلیل امتیاز متوسط دریافت نموده است.

به جرأت می‌توان گفت که سوشی خونه یکی از متنوع‌ترین منو‌ها را دارد و شما با هر سلیقه و ذائقه‌ای می‌توانید از غذا خوردن در این رستوران لذت ببرید. سوشی خونه یک وب سایت نیز به همین نام دارد که می توانید برای سفارش غذا یا مطلع شدن از منو و قیمت ها به آن مراجعه کنید.

آدرس سوشی خونه شعبه دولت:  خیابان دولت، بین مفاخری و پاسداران

شماره تماس سوشی خونه شعبه دولت: ۰۲۱۲۲۷۷۵۳۵۸

آدرس سوشی خونه شعبه قیطریه:  تهران، قیطریه، جنوب میدان ندا، بالای شهروند چیذر

شماره تماس سوشی خونه شعبه قیطریه: ۰۲۱۲۲۲۰۰۵۱۵

آدرس سوشی خونه شعبه شهرک غرب: تهران، شهرک غرب، بلوار دادمان، خیابان درختی

شماره تماس سوشی خونه شعبه شهرک غرب: ۰۲۱۲۲۳۶۴۳۱۷

رستوران سوشی کاتسو:

رستوران سوشی کاتسو نیز در مرکز خرید پالادیوم قرار دارد و طی یک نظرسنجی از مردم و مشتریان این مجموعه بهترین سوشی تهران در رتبه ی بالا قرار گرفته است.

ویژگی ها:

به دلیل لوکیشن و قرار گیری در یک مجتمع مهم، گردشگرانی که به این مرکز خرید می روند را نیز به سمت خود می کشاند. فضای داخلی رستوران با توجه به این که در کنار دیگر رستوران ها قرار گرفته و هم چنین حضور در یک مرکز خرید زیبا می تواند حس خوبی را به شما منتقل نماید و دارای پرسنل حرفه ایست.

آدرس رستوران کاتسو: تهران، زعفرانیه، مرکز خرید پالادیوم، طبقه سوم، واحد ۱۰

شماره تماس رستوران کاتسو: ۰۲۱۲۲۶۶۰۵۰۹

 

رستوران سوشی ستاره ونک

رستوران بعدی که بیشترین رای را از شرکت کنندگان در نظرسنجی کسب کرده است ،رستوران سوشی  ستاره ونک یا ونک استار است.

ویژگی ها:

 رستورانی کوچک و ساده که مشتریان خود را در اطراف میدان ونک دارد. یک رستوران چینی نسبتا کوچک است، اما سوشی با کیفیت و قیمت مناسب و دارای پرسنل بااخلاق است.

این رستوران توانسته امتیاز متوسطی از کاربران دریافت نماید و به همین دلیل می توان گفت نیمی از کسانی که به این رستوران مراجعه کرده اند از کیفیت غذا و دیگر مواردی همانند سرویس دهی یا قیمت ناراضی بوده اند.

فضای داخلی رستوران با تزیینات و طراحی زیبای خود که بسیار شبیه به رستوران های ژاپن می باشد، توانسته مراجعین را راضی کند تا یک تجربه ناب از فضایی دلپذیر داشته باشند. یکی از امکانات موجود در این رستوران امکان رزرو کردن میز می باشد که در مناسبات خاص همانند تولد کاربردی است.

آدرس رستوران ستاره ونکمیدان ونک، انتهای خیابان ونک، ابتدای خیابان سئول، پلاک ۱۲

شماره تماس رستوران ستاره ونک: ۰۲۱۸۸۰۴۲۱۹۳

رستوران سوشی چاپ چاپ

چاپ چاپ  سوشی در فرشته واقع شده است و یکی از رستوران های معروفی است که غذاهای آسیایی سرو می کند.

ویژگی ها:

در این رستوران سوشی در کنار انواع غذاهای دریایی سرو می شود و البته کیفیت بالا، خدمات خوب و قیمت مناسب از ویژگی های آن است.

در چاپ چاپ می توانید به راحتی برای دوستان خود سوشی ارسال کنید. چاپ چاپ یک رستوران کوچک است، پس بهتر است از قبل رزرو کنید. فضای داخلی رستوران مدرن بوده و طراحی زیبایی دارد و از قرار گرفتن در آن احساس آرامش خواهید داشت. این رستوران دو شعبه فعال در فرشته و جردن دارد که به هر کدام که بخواهید می توانید مراجعه نمایید. در جلوی رستوران نیز میز و صندلی قرار داده شده تا با استفاده از آن بتوانید از فضای آزاد نیز استفاده نمایید.

آدرس رستوران چاپ چاپ شعبه جردن: تهران، جردن، بلوار صبا، پلاک ۱۹

شماره تماس رستوران چاپ چاپ شعبه جردن: ۰۲۱۷۴۱۵۱

رستوران سوشی ناکایا

رستوران سوشی ناکایا به تازگی در مجتمع تجاری بلوار ثنا اندرزگو افتتاح شده است و علیرغم اینکه مدت کوتاهی از فعالیت خود می گذرد توانسته نظر دوستداران غذاهای دریایی به خصوص سوشی را به خود جلب کند.

آدرس رستوران ناکایا شعبه اندرزگو: بلوار اندرزگو، مجتمع تجاری سانا، طبقه دوم

شماره تماس رستوران ناکایا شعبه اندرزگو: ۰۲۱۷۴۴۳۸۳۳۳

آدرس رستوران ناکایا شعبه فرشته: تهران، خیابان فرشته، خیابان آقا بزرگی، پلاک ۲۱

شماره تماس رستوران ناکایا شعبه فرشته: ۰۲۱۲۶۳۷۲۵۰۷