ساک دستی کافه بیکری

در حال حاضر این محصول در انبار موجود نیست و در دسترس نمی باشد.

فرم ثبت سفارش اختصاصی (1)

مشخصات فردی(ضروری)
این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .
  • پاکت بیرون بر کلاسیک مناسب بسته بندی محصولات کافه بیکری و رستوران‌ها
  • طراحی و چاپ با بالاترین کیفیت همراه با بندهای مقاوم و محکم
  • از جنس تحریر و با متریال کاملا بهداشتی
  • قابل چاپ اختصاصی با طرح دلخواه و تضمین کیفیت

ویژگی محصول:

جنس کاغذ جنس جعبه

ایندربرد 250 گرم

نوع چاپ نوع چاپ

افست

حداقل تیراژ حداقل تیراژ

1000 عدد

خدمات پس از چاپ خدمات پس از چاپ

هات فویل قرمز برجسته ( امباس )

ارتفاع

طول پاکت

عرض پاکت

27.5 سانتی‌متر

25 سانتی‌متر

13 سانتی‌متر

خرید پاکت بیرون بر کلاسیک

پاکت بیرون بر کلاسیک یک محصولی کاربردی برای بسته بندی انواع محصولات خوراکی و بهداشتی است که از جذابیت بسیار زیادی برخوردار می‌باشد. این پاکت‌ها به دلیل اینکه حالت کلاسیک و تبلیغاتی دارند، از چندین لایه تشکیل شده و دارای مقاومت و استحکام بی‌نظیری هستند.

علاوه بر این به دلیل وجود دسته‌های شیک و کاربردی در این پاکت، شما می‌توانید از آن برای بهبود فرآیند حمل محصول توسط مشتری و افزایش فروش به کمک درج نام برند خود استفاده کنید. این پاکت‌ها در اندازه و ظرفیت‌های مختلف بر اساس نیاز مشتری تولید می‌شوند و شما می‌توانید بدون محدودیت و با خیال راحت آنها را خریداری نمایید.

 

خصوصیات ظاهری پاکت بیرون بر کلاسیک

در مورد خصوصیات ظاهری پاکت بیرون بر کلاسیک باید بگوییم به دلیل اینکه امکان چاپ انواع طرح‌ها و مدل‌ها روی آنها وجود دارد، شما می‌توانید آن را با ظاهر مورد نظر خود خریداری کنید.

این پاکت دارای ارتفاع ۲۷.۵ سانتی متر است و طول و عرض آن به‌ترتیب ۲۵ و ۱۳ سانتی متر می‌باشد. از دیگر مشخصه‌های اصلي اين محصول، نوع جعبه است که از جنس تحریر ۱۲۰ گرمی ساخته شده و نوع چاپ آن افسانه با تیراژ ۱۰۰۰ است.

استفاده از طراحی‌های منحصربه‌فرد برای درج نام برند شما بر روی پاکت، در بهبود فروش محصول و جذب مشتریان بیشتر نقش بسزایی خواهد داشت. همین موضوع یکی از بهترین خصوصیات این نوع پاکت‌ها است که باعث شده تقاضا برای تهیه آنها نیز افزایش پیدا کند.

علاوه بر این انواع پاکت‌های بیرون بر کلاسیک در رنگ‌ها و طرح‌های گوناگون و جذاب ارائه می‌شوند که همین کار سبب جلب نظر بسیاری از خریداران می‌شود. پس در نظر داشته باشید محدودیتی برای ظاهر پاکت‌های کلاسیک وجود ندارد و شما می‌توانید آنها را در نمونه مورد علاقه بر اساس برند و نوع محصولات خود تهیه کرده یا سفارش دهید.

 

کاربرد پاکت بیرون بر کلاسیک

پاکت‌های بیرون بر کلاسیک دارای کاربردهای مختلفی هستند برای مثال از این نوع پاکت‌ها برای بسته بندی محصولات کافی شاپ‌ها، رستوران‌ها، اقلام بهداشتی و آرایشی، انواع مواد و محصولات خوراکی خشک و تر استفاده می‌کنند.

به طور کلی در اغذیه سراها، فست‌فود‌ها، رستوران‌ها و مکان‌های ارائه دهنده مواد خوراکی این نوع پاکت‌ها بیشترین استفاده را داشته و سبب حفظ سلامت و دمای مواد غذایی می‌شوند.

 

مزایای پاکت بیرون بر کلاسیک

انواع پاکت بیرون بر کلاسیک دارای مزیت‌های فراوانی است و به دلیل فراوان بودن مزایای آنها امروزه تقاضا برای خرید و استفاده از آنها نیز بسیار زیاد شده است. مهم‌ترین مزیت‌های این پاکت‌ها عبارت‌اند از:

  • به دلیل اینکه از کاغذ کرافت چند لایه یا مقواهای مقاوم تشکیل شده‌اند در نتیجه جابجایی مداوم یا وارد شدن ضربه‌های سطحی سبب از بین رفتن یا پاره شدن آنها نمی‌شود. به عبارتی پاکت بیرون بر کلاسیک از مقاومت و ماندگاری بالایی برخوردار است.
  • امکان چاپ انواع تبلیغات با نوشته‌های مختلف یا درج تصاویر گوناگون روی آن وجود دارد. به عبارتی یکی از مهمترین مزیت‌های آن سفارشی سازی است و شما می‌توانید برای ارائه انواع کالاها و محصولات خود با خیال راحت آنها را تهیه کنید.
  • پاکت بیرون بر کلاسیک به دلیل اینکه از الیاف طبیعی تشکیل شده است در نتیجه دوستدار محیط زیست بوده و سبب آسیب به حیات وحش یا طبیعت نمی‌شود. همچنین قرار دادن مواد غذایی در آن‌ها باعث آسیب به مواد خوراکی یا تغییر طعم آن‌ها نمی‌شود.
  • این پاکت‌ها دارای قیمت مقرون به صرفه هستند و شما می‌توانید آنها را بدون محدودیت و در تعداد بالا با نرخ مناسب خریداری کنید.

شما می‌توانید برای تهیه این محصول از داروماپک، از طریق سایت، سفارش مورد نظر خود را ثبت کنید یا با کارشناسان مجموعه ما ارتباط برقرار نمایید.

چاپ طرح دلخواه بر روی پاکت بیرون بر کلاسیک

یکی از مزیت‌های بی‌نظیر این پاکت، امکان چاپ طرح دلخواه بر روی آن است. برای اینکار کافی است طرح مورد نظر را برای ما ارسال کنید تا بر روی پاکت چاپ شود. در صورتی هم که هنوز طرح را آماده نکرده‌اید، گرافیست‌های داروماپک ایده شما را اجرایی می‌کنند.

نحوه ثبت سفارش و خرید پاکت بیرون بر کلاسیک

در صورتی که قصد خرید این پاکت را دارید، کافی است بعد از بررسی مشخصات محصول در سایت چاپ و بسته بندی داروما پک، سفارش خود را ثبت نمایید. کارشناسان این مجموعه با شما تماس گرفته و اطلاعات لازم را دریافت می‌کنند. در نهایت محصول شما با طرح و تعداد درخواستی چاپ شده و به آدرس اعلامی ارسال می‌شود.

✅ چنانچه در طول مراحل ثبت سفارش نیاز به راهنمایی داشتید، با یکی از شماره‌های درج شده در سایت تماس بگیرید تا کارشناسان ما راهنمایی‌های لازم را در اختیارتان قرار دهند.

جنس کاغذ جنس جعبه

ایندربرد 250 گرم

طول

28 سانتی‌متر

عرض

15 سانتی‌متر

ارتفاع

28 سانتی‌متر

نوع چاپ نوع چاپ

افست

حداقل تیراژ حداقل تیراژ

1000 عدد

مجوزها

نشان استاندارد کالا, نشان سیب سلامت

قابلیت بازیافت

دارد

انتخاب تیراژ

1000

خدمات پس از چاپ خدمات پس از چاپ

هات فویل قرمز برجسته ( امباس )

ارسال کالا داروماپک
  • مشتریان تهران

ارسال کالا برای مشتریان ساکن تهران توسط باربری اختصاصی داروماپک انجام می‌شود.

  • مشتریان شهرستان

استفاده از باربری داروماپک برای ارسال سفارشات شما از شهر خودمون به شهرهای دیگر مقرون به صرفه نیست به همین دلیل از باربری های بین شهری استفاده می‌کنیم که هزینه آن مطابق قیمت اعلام شده توسط باربری‌ها محاسبه می‌شود.

 

ارسال کالا صادراتی داروماپک
  • صادرات

ما برای ارسال محصولات به خارج از کشور با توجه به مقصد مورد نظر از باربری های زمینی و هوایی استفاده می‌کنیم.

نحوه پرداخت داروماپک
  • نحوه پرداخت

برای اطلاع از نحوه پرداخت سفارش می‌توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید.