پاکت تحریر بند دار

در حال حاضر این محصول در انبار موجود نیست و در دسترس نمی باشد.

فرم ثبت سفارش اختصاصی

مشخصات فردی(ضروری)
این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .
  • پاکت تحریر بند دار مناسب بسته بندی محصولات کافه بیکری و رستوران‌ها
  • طراحی و چاپ با بالاترین کیفیت همراه با بندهای مقاوم و محکم
  • از جنس تحریر و با متریال کاملا بهداشتی
  • قابل چاپ اختصاصی با طرح دلخواه و تضمین کیفیت

ویژگی محصول:

جنس کاغذ جنس جعبه

تحریر 120 گرم

نوع چاپ نوع چاپ

افست

حداقل تیراژ حداقل تیراژ

1000 عدد

ارتفاع

طول پاکت

عرض پاکت

28 سانتی‌متر

28 سانتی‌متر

15 سانتی‌متر

پاکت تحریر بند دار


پاکت تحریر بند دار از خاص‌ترین پاکت‌های بسته بندی محصولات به حساب می‌آید. از این محصول می‌توان در رستوران‌ها و کافه بیکری‌ها برای محصولات بیرون بر استفاده کرد. همچنان مشتریانی که قصد دارند بقیه سفارش خود را به منزل ببرند نیز می‌توانند از این پاکت استفاده کنند. بهداشتی بودن این محصول باعث شده است که بسیار پرطرفدار بوده و اکثر کافه‌ها و رستوران‌ها آن را در تیراژ بالا سفارش دهند.
ساده بودن طراحی آن باعث شده است که دست شما برای چاپ طرح اختصاصی یا لوگوی کسب و کارتان باز باشد. بنابراین، بهترین فرصت برای تبلیغ کافه یا رستورانتان به وجود می‌آید. اکثر پاکت‌ها بدون بند هستند، اما این پاکت دارای بند بوده و حمل و نقل محصولات را بسیار آسان‌تر از قبل خواهد کرد.


ابعاد پاکت تحریر بند دار


پاکت تحریر بند دار در ابعاد مشخصی تولید می‌شود که معمولا طول و ارتفاع آن 28 سانتی متر و عرض پاکت 15 سانتی متر در نظر گرفته می‌شود. اگر به ابعاد مشخصی نیاز دارید، می‌توانید آن را در فرم سفارش بیان کرده تا در صورت امکان پذیر بودن کارشناسان با شما تماس بگیرند.


مزایای خرید پاکت تحریر بند دار

• جنس این پاکت تحریر است و با وزن 120 گرم تولید می‌شود. این امر بدین معنی است که در عین سبک بودن مقاومت کافی برای قرار دادن محصولات مختلف را نیز دارد.
• این محصول هیچ آسیبی به محیط زیست وارد نمی‌کند و کاملا از متریال درجه یک تولید شده است.
• پس از استفاده قابل بازیافت بوده و می‌توان از آن در تولید محصولات دیگر استفاده کرد.
• داشتن نشان سیب سلامت و استاندارد کالا باعث شده است که سفارش آن افزایش یافته و در میان مشتریان محبوب شود. همچنین اعتماد مشتریان کافه‌ها و رستوران‌ها را نیز جلب می‌کند.
• بندهای پاکت تحریر بند دار بسیار محکم و مقاوم هستند و با قرار دادن محصولات در آن هیچ آسیبی نمی‌بینند و پاره نخواهند شد. لازم به ذکر است که هنگام قرار دادن محصولا ت مختلف در آن به وزن پاکت نیز توجه کنید.
این ویژگی‌ها و مزایای بی نظیر باعث شده است که این پاکت درجه یک به اولین اولویت رستوران‌ها و کافه‌ها هنگام سفارش پاکت‌ها و بسته بندی‌ها تبدیل شود.


چاپ اختصاصی طرح دلخواه روی پاکت تحریر بند دار


بسیاری از کسب و کارها و کافه‌ها به تبلیغ خود نیاز دارند تا بتوانند مشتریان بیشتری جلب کنند. داروماپک امکانی را فراهم کرده است که می‌توانید به راحتی لوگوی موردنظر خود را روی پاکت بند دار چاپ کرده و کسب و کار خود را تبلیغ کنید. در انتخاب لوگو و اندازه آن اختیار کامل دارید و می‌توانید آن را در هر قسمت از پاکت که مایل باشید چاپ کنید.
نحوه خرید پاکت تحریر بند دار از داروماپک
سفارش پاکت تحریر بند دار فرآیند پیچیده ای ندارد و به راحتی می‌توانید از طریق فرم سفارشی که در این صفحه قرار دارد اقدام کنید. اطلاعات موردنظر را تکمیل کرده و اگر درخواستی دارید در قسمت توضیحات تکمیلی بنویسید. کارشناسان داروماپک پس از بررسی سفارش با شما تماس گرفته تا آدرس شما را برای ارسال سفارش دریافت کنند.

چاپ طرح دلخواه بر روی پاکت تحریر بیرون بر

یکی از مزیت‌های بی‌نظیر این پاکت، امکان چاپ طرح دلخواه بر روی آن است. برای اینکار کافی است طرح مورد نظر را برای ما ارسال کنید تا بر روی پاکت چاپ شود. در صورتی هم که هنوز طرح را آماده نکرده‌اید، گرافیست‌های داروماپک ایده شما را اجرایی می‌کنند.

نحوه ثبت سفارش و خرید پاکت تحریر بیرون بر

در صورتی که قصد خرید این پاکت را دارید، کافی است بعد از بررسی مشخصات محصول در سایت چاپ و بسته بندی داروما پک، سفارش خود را ثبت نمایید. کارشناسان این مجموعه با شما تماس گرفته و اطلاعات لازم را دریافت می‌کنند. در نهایت محصول شما با طرح و تعداد درخواستی چاپ شده و به آدرس اعلامی ارسال می‌شود.

✅ چنانچه در طول مراحل ثبت سفارش نیاز به راهنمایی داشتید، با یکی از شماره‌های درج شده در سایت تماس بگیرید تا کارشناسان ما راهنمایی‌های لازم را در اختیارتان قرار دهند.

جنس کاغذ جنس جعبه

تحریر 120 گرم

طول

28 سانتی‌متر

عرض

15 سانتی‌متر

ارتفاع

28 سانتی‌متر

نوع چاپ نوع چاپ

افست

حداقل تیراژ حداقل تیراژ

1000 عدد

مجوزها

نشان استاندارد کالا, نشان سیب سلامت

قابلیت بازیافت

دارد

انتخاب تیراژ

1000

ارسال کالا داروماپک
  • مشتریان تهران

ارسال کالا برای مشتریان ساکن تهران توسط باربری اختصاصی داروماپک انجام می‌شود.

  • مشتریان شهرستان

استفاده از باربری داروماپک برای ارسال سفارشات شما از شهر خودمون به شهرهای دیگر مقرون به صرفه نیست به همین دلیل از باربری های بین شهری استفاده می‌کنیم که هزینه آن مطابق قیمت اعلام شده توسط باربری‌ها محاسبه می‌شود.

 

ارسال کالا صادراتی داروماپک
  • صادرات

ما برای ارسال محصولات به خارج از کشور با توجه به مقصد مورد نظر از باربری های زمینی و هوایی استفاده می‌کنیم.

نحوه پرداخت داروماپک
  • نحوه پرداخت

برای اطلاع از نحوه پرداخت سفارش می‌توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید.