لیوان کاغذی ۲۲۰ سی سی دو جداره

فرم ثبت سفارش اختصاصی (1)

مشخصات فردی(ضروری)
این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .
  • لیوان کاغذی 220 سی سی سه جداره
  • یک محصول بسیار کاربردی برای استفاده در کافه بیکری ها
  • طراحی و چاپ اختصاصی با بالاترین کیفیت

ویژگی محصول:

جنس کاغذ جنس جعبه

ایندربرد 230 گرم

نوع چاپ نوع چاپ

افست

خدمات پس از چاپ خدمات پس از چاپ

امباس

حداقل تیراژ حداقل تیراژ

1000 عدد

ارتفاع

قطر دهانه

گنجایش

8.5 سانتی‌متر

7 الی 7.5 سانتی‌متر

220 سی سی

لیوان کاغذی 220 سی سی جز پر مصرف‌ترین لیوان های کاغذی است که در اکثر رستوران‌ها و کافی شاپ‌ها استفاده می‌شود. جداره‌ها و رویه این لیوان معمولاً از کاغذ ایندربرد در گرماژهای مختلف و برای سرو نوشیدنی‌های گرم و سرد استفاده می‌شود و دارای 200 الی 220 سی سی گنجایش است.

اگر به دنبال یک لیوان با کیفیت برای سرو انواع نوشیدنی‌های گرم و سرد هستید این لیوان کاغذی گزینه مناسبی است.

✅ شما می‌توانید با توجه به نیاز مجموعه خود طرح و تعداد درخواستی لیوان کاغذی به ما اعلام کنید تا کارشناسان ما شما را در این زمینه به طور کامل راهنمایی کنند. همچنین اگر نیاز به سایر سایز های لیوان کاغذی داشتید می‌توانید نمونه ها و عکس های آنها را در سایت مجموعه چاپ و بسته بندی داروما پک  مشاهده کنید و اطلاعات بیشتری کسب کنید.

برای ثبت سفارش این محصول با شماره‌های درج شده در سایت تماس بگیرید.

ویژگی‌های لیوان کاغذی 220 سی سی دوجداره

اگر به دنبال یک لیوان با کیفیت برای سرو انواع مختلفی از نوشیدنی‌های گرم و سرد هستید، ما لیوان کاغذی 220 سی سی دوجداره را به شما معرفی می‌کنیم. این لیوان هم مانند سایر محصولات، دارای ویژگی‌هایی است که در ادامه به ویژگی‌های آن می‌پردازیم:

  • این لیوان‌ها بر خلاف لیوان‌های قدیمی، با طبیعت سازگار هستند و هیچ گونه آسیبی به طبیعت وارد نمی‌کنند.
  • لیوان‌های دوجداره از جنس کاغذی هستند و از لحاظ بهداشتی هم کاملاً تایید شده‌اند.
  • این لیوان‌ها در انواع گوناگونی تولید می‌شوند که این ویژگی باعث شده است قدرت انتخاب افراد افزایش پیدا کند. از این جهت، هر فردی می‌تواند یک یا چند دیوان مناسب با سلیقه خود خریداری کند.
  • ویژگی مهم دیگر این لیوان‌ها، این است که در سایزهای مختلفی در بازارهای فروش موجود هستند و معمولاً طرح‌های مختلفی هم دارند.
  • یکی از خصوصیاتی که باعث شده است طرفداران این نوع لیوان‌ها افزایش پیدا کند، مقاومت آن‌ها در مقابل ضربه، سرما و گرما است.
  • امکان چاپ نام برند، اطلاعات فروشگاه یا کسب‌و کار روی این محصول وجود دارد و افراد می‌توانند مطابق با سلایق خود برای شخصی‌سازی این محصولات اقدام نمایند.

کاربرد

لیوان‌های کاغذی دوجداره، جزء به روزترین و جدیدترین محصولات لیوان کاغذی در کشور هستند‌. این لیوان‌ها به دلیل سهولتی که در کاربرد خود دارند، بسیار مورد توجه افراد مختلف قرار گرفته‌اند. یکی از کاربردهای مهمی که می‌توان برای این لیوان‌ها نام برد، این است که آن‌ها به راحتی می‌توانند انواع مختلفی از نوشیدنی‌های سرد و گرم را داخل خود نگهداری کنند. برند داروما پک توانسته با تولید انواع مختلفی از لیوان‌های کاغذی 220 سی سی دوجداره که در نوع خود بسیار جالب هستند، مشتریان بسیاری را جذب کند.

این برند تمام مراحل تولید این محصول را به خوبی و با دقت انجام می‌دهد. حتی می‌توان نام برند و همینطور مشخصات تولید کننده و لیوان را روی آن درج کرد. در نهایت کیفیت و مقاومت این لیوان‌ها، باعث می‌شود که افراد زیادی تمایل به استفاده از آن‌ها داشته باشند.

مزایای خرید لیوان کاغذی 220 سی سی دوجداره

از جمله مزیت‌هایی که خرید لیوان کاغذی 220 سی سی دوجداره دارد، این است که این لیوان همانطور که از نام آن مشخص است، دارای دو لایه در کنار یکدیگر است. این مزیت باعث می‌شود که لیوان بتواند حالت استحکام و زمختی بیشتری داشته باشد. بنابراین خیال مصرف کنندگان در مورد مچاله شدن لیوان کاغذی، راحت می‌شود. نوشیدنی‌های گرمی که داخل این لیوان سرو می‌شوند، می‌توانند گرم نگه داشته شوند.

معمولا از این نوع لیوان‌ها برای صرف نوشیدنی و غذا در مکان‌های مختلف، بیشتر از لیوان‌های کاغذی معمولی استفاده می‌شود. به‌طور کلی استفاده از لیوان‌های کاغذی با حجم 220 سی سی که دارای طراحی جذاب و تخصصی هستند، یک استراتژی حرفه‌ای برای بازیابی محسوب می‌شوند. این محصولات از کیفیت بالایی برخوردار بوده و معمولا نیاز هر کسب و کاری را برای شناخته شدن برند به عموم جوامع برطرف می‌سازد.

ارتفاع

8.5 سانتی‌متر

قطر دهانه

7.5 سانتی‌متر

جنس کاغذ جنس جعبه

ایندربرد 230 گرم

نوع چاپ نوع چاپ

افست

خدمات پس از چاپ خدمات پس از چاپ

امباس

حداقل تیراژ حداقل تیراژ

1000 عدد

مجوزها

نشان استاندارد کالا, نشان سیب سلامت

قابلیت بازیافت

دارد

انتخاب تیراژ

1250, 2500, 5000

ارسال کالا داروماپک
  • مشتریان تهران

ارسال کالا برای مشتریان ساکن تهران توسط باربری اختصاصی داروماپک انجام می‌شود.

  • مشتریان شهرستان

استفاده از باربری داروماپک برای ارسال سفارشات شما از شهر خودمون به شهرهای دیگر مقرون به صرفه نیست به همین دلیل از باربری های بین شهری استفاده می‌کنیم که هزینه آن مطابق قیمت اعلام شده توسط باربری‌ها محاسبه می‌شود.

 

ارسال کالا صادراتی داروماپک
  • صادرات

ما برای ارسال محصولات به خارج از کشور با توجه به مقصد مورد نظر از باربری های زمینی و هوایی استفاده می‌کنیم.

نحوه پرداخت داروماپک
  • نحوه پرداخت

برای اطلاع از نحوه پرداخت سفارش می‌توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید.